reklama

Ide jar

Až doteraz mi to tu pripadalo celkom nezaujímavé a nudné. Stredná Európa, krajina s pachom krvi a tyranov a zhrbených ľudkov na panskom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Až doteraz mi to tu pripadalo celkom nezaujímavé a nudné. Stredná Európa, krajina s pachom krvi a tyranov a zhrbených ľudkov na panskom. More nekonečne ďaleko. Strašne beznádejné. Všetky depresie sa tu zazimovali. Ale teraz som sa opäť vrátila k svojej veľkej rieke, ktorá to naskrz križuje a prináša vôňu Viedne a Salzburgu a alpskej hmly a mne už nikto, žiadny komanč, nemôže zakázať dýchať ten slobodný vzduch. So vzduchom, ktorý prináša rieka, prichádza nádej, že netreba more, netreba Prahu, netreba Krakow, železnice zatiaľ nikto nevytrhal, autostrády poctivo platíme. Som v strede, v srdci toho všetkého, toho čo potrebujem, a je mi takto dobre. Aj keď sa z rádia valí niečo, čo má menšiu hodnotu ako sáčky z Teska na poli pri Hlohovci, a niektorí speváci nevedia spievať a vačšina rapperov nevie napísať poriadny text, nevadí. Budú aj perly, budú aj dobré texty. Ide jar.[/content>

Jela Krajčovič

Jela Krajčovič

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kritická myseľ, básnická myseľ, tancujúce telo Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu